olliemiek.reismee.nl

Vanochtend uit Møvik vertrokken naar Bergen

In Møvik op een gave camping gestaan met verschillende plateaus. 1e dag daar mooi weer, lekkere gegeten van de bbq. Gisteren was het minder mooi weer. Ollie heeft nog wel kunnen vissen tussen de buien door. 1 makreel gevangen. Ik heb ook nog even een lijn uitgegooid, maar helaas. Mijn totale vangst deze vakantie blijft steken op 1 makreel. Eerdaags maar voor 1 dagje in de leer bij Ollie's fishingadventure....

Vanochtend geshopt in Bergen. Ook tussen de regenbuien door. Toen we terug waren is het niet meer gestopt mijn regenen tot een uur of 21.00.. Bergen maakt z'n belofte waar. De meeste regendagen van Noorwegen... morgen met gierende banden de boot op naar Denemarken. Volgens mij is het daar zonniger...

Reacties

Reacties

Marieke L.

Op weg naar Holland? Ik heb begrepen dat je daar de hitte wacht. Leuk met jullie mee te reizen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!